Transformare digitală cu Bitrix24 – Integrare și Configurare Premium
Vom veni personal și vom analiza afacerea dumneavoastră pentru a configura Bitrix24
În 20 zile veți începe deja să lucrați în Bitrix24 cu o echipă instruită
Suntem parteneri platinum ai Bitrix24
Suntem antreprenori și lucrăm la proiect din perspectiva afacerilor
Scopurile și obiectivele integrării Bitrix24
Îmbunătățirea controlului asupra angajaților și clienților
O problemă frecventă este aceea că managerii pierd solicitări, uită să sune clienții înapoi, nu reușesc să finalizeze sarcini importante la timp.
Imediat ce un angajat întârzie cu o sarcină, CRM trimite o notificare managerului său. În plus, puteți urmări online statisticile complete ale întâlnirilor, apelurilor la rece și cererilor procesate - și toate acestea pe grafice și diagrame vizuale. Puteți afișa toate lead-urile fiecărui manager pe un panou și evalua câte sarcini are, în ce etape se „blochează” clienții săi, câte lead-uri pierdute. Toate vânzările sunt colectate în funcție de etapele pâlniei, astfel încât să puteți vedea dintr-o privire cum se descurcă fiecare angajat.
Imediat ce un angajat întârzie cu o sarcină, CRM trimite o notificare managerului său. În plus, puteți urmări online statisticile complete ale întâlnirilor, apelurilor la rece și cererilor procesate - și toate acestea pe grafice și diagrame vizuale. Puteți afișa toate lead-urile fiecărui manager pe un panou și evalua câte sarcini are, în ce etape se „blochează” clienții săi, câte lead-uri pierdute. Toate vânzările sunt colectate în funcție de etapele pâlniei, astfel încât să puteți vedea dintr-o privire cum se descurcă fiecare angajat.
Creșterea vânzărilor și normalizarea relațiilor cu clienții
Reduceți confuzia în relația cu clienții și facilitați procesul de instruire pentru noii angajați.
Bitrix24 - este o pâlnie de vânzări unificată: fiecare client trebuie să treacă prin aceleași etape ale pâlniei, iar în fiecare moment managerul înțelege clar ce trebuie să facă pentru ca clientul să facă pasul următor.
La fiecare etapă, Bitrix vă va atenționa: când este momentul să faceți un apel, când să trimiteți o ofertă comercială, când să vă reamintiți de plată și așa mai departe.
Bitrix24 - este o pâlnie de vânzări unificată: fiecare client trebuie să treacă prin aceleași etape ale pâlniei, iar în fiecare moment managerul înțelege clar ce trebuie să facă pentru ca clientul să facă pasul următor.
La fiecare etapă, Bitrix vă va atenționa: când este momentul să faceți un apel, când să trimiteți o ofertă comercială, când să vă reamintiți de plată și așa mai departe.
Un singur punct de comunicare și online vânzări
Un alt obiectiv important al implementării CRM-ului este de a uni mai multe canale diferite de comunicare într-un singur sistem. Bitrix24 vă permite să configurați toate punctele de comunicare cu clienții într-un singur sistem: messenger, rețele sociale, telefonie IP, e-mail și solicitări de pe site. Clientul comunică cu noi într-un ecosistem convenabil pentru el, iar noi înregistrăm cererile în CRM.
Îmbunătățirea operațiunilor cu ajutorul asistenților AI
Creșteți eficiența cu ajutorul AI și ușurați munca angajaților.
În Bitrix24, cu ajutorul AI, angajații pot crea rapid sarcini prin simpla dictare vocală a acestora, iar sistemul recunoaște automat detaliile cheie și atribuie responsabilitatea. Analiza apelurilor a devenit mai aprofundată: AI este capabilă să identifice tonul conversației, subiectele cheie și chiar să sugereze îmbunătățiri pentru a spori serviciile pentru clienți.
În Bitrix24, cu ajutorul AI, angajații pot crea rapid sarcini prin simpla dictare vocală a acestora, iar sistemul recunoaște automat detaliile cheie și atribuie responsabilitatea. Analiza apelurilor a devenit mai aprofundată: AI este capabilă să identifice tonul conversației, subiectele cheie și chiar să sugereze îmbunătățiri pentru a spori serviciile pentru clienți.
Analiză clară în timp real
Gestionați pe baza cifrelor și știți întotdeauna cum merg lucrurile, astfel încât să puteți vedea imediat performanța și să corectați rapid greșelile.
Bitrix24 analizează automat toate datele statistice despre clienți, angajați, cereri și vânzări online și le oferă într-o formă frumoasă și clară: câte lead-uri au fost realizate și pe ce sumă, câte apeluri au făcut managerii și câte dintre ele au dus la vânzări, din ce surse de publicitate vin clienții etc. CRM vizualizează pâlnia de vânzări și ajută la observarea blocajelor și a greșelilor vânzătorilor.
Bitrix24 analizează automat toate datele statistice despre clienți, angajați, cereri și vânzări online și le oferă într-o formă frumoasă și clară: câte lead-uri au fost realizate și pe ce sumă, câte apeluri au făcut managerii și câte dintre ele au dus la vânzări, din ce surse de publicitate vin clienții etc. CRM vizualizează pâlnia de vânzări și ajută la observarea blocajelor și a greșelilor vânzătorilor.
Organizați lucrul la birou pentru a desfășura activitatea „de la distanță”
Bitrix24 vă permite să creați un singur spațiu de lucru pentru toți angajații.
Mai mult de 10 instrumente care permit tuturor să lucreze online: Chat-uri și apeluri video, sarcini și proiecte, calendare, disc, CRM, timp de lucru, rapoarte, structura companiei și lista angajaților.
Creați programul de lucru, verificați când angajații vin și pleacă de la locul de muncă, coordonați documentele în câteva clicuri.
Mai mult de 10 instrumente care permit tuturor să lucreze online: Chat-uri și apeluri video, sarcini și proiecte, calendare, disc, CRM, timp de lucru, rapoarte, structura companiei și lista angajaților.
Creați programul de lucru, verificați când angajații vin și pleacă de la locul de muncă, coordonați documentele în câteva clicuri.
60+ proiecte în care am implementat Bitrix24
Comerț angro
Domeniul serviciilor
Imobiliare și juridice
Proiectare, construcție, inginerie
Companii cu proiecte de vânzări pe termen lung
Învățământ online și offline
Revenire
Contactează-ne
Vă vom răspunde la întrebări, vă vom consilia cu privire la serviciile noastre și la capacitățile sistemelor CRM.
Scrieți-ne - vă vom contacta
Răspundem la mesaje în termen de 5 minute. Dacă ne scrieți după ora 19:00, vă vom răspunde în dimineața următoare.
Email
info@procrm.ro
Numărul de telefon
+37378388008